Derby cover Willie G $ 30 skal mattes ned og bli svart.

Timer cover Willie G $ 13 skal mattes ned og bli svart.

Gear knott Willie G $ 7.5

Fothvilere Willie G $ 60 for foran og bak.

Road King dempere med ventil og nyoverhalt $ 100

Progressive drop inn fjærer med PVC foring $ 50
Ventiler til å justere lufttrykk i gafflene ferdig montert i toppskruene.
Dette skal bli morro, mest spennende er det å få skikkelig demping på hele sykkelen, de originale showa demperene og gaffelfjærene er bare sorgen. Fatter ikke at Sportstere kan typegodkjennes med stock showa.
Fyller på med 15grade gaffel olje, ca 4 psi og utifra trådene over there så er dette beste oppgradering av gafflene.
RoadKing dempere bak, mange kjører solo med 0 psi i dem og oppover til 12 psi med to på og litt bagasje. Regner med at de demperene vil løse mine ergrelser over standard tingen som HD setter på¨og kaller dempere til de ehm artige Progressive demperene - eller stive rustsamlere, mye bedre enn original men veeeeeldig stive.
Derby og timer cover vil jeg matte ned chromen på og lakke med matt svart mens jeg maskerer det som er svart originalt....

Og jeg tok meg en runde på Biltemaet og kjøpte en 7" lykt for en tid tilbake - den tenkte jeg også å matte ned og lakke den også matt svart. Denne lykten med de ledninger som følger med kan man fint åpne og bytte ledninger i pluggene slik at man beholder original ledningene og slipper lodding, krympestrømpe osv.
Black is the new chrome :err: her i gården, så da er det vel bare til å vente og vente