Sportster'ere.. er vi Harley-dverger eller er vi okey vi og?

Guffen

Re: Sportster'ere.. er vi Harley-dverger eller er vi okey vi

Post by Guffen »

Messiah wrote:....... kan du gjerne le litt av de som kjører rundt med softailer, men spesielt av de som kjører dyna/ fxd/fxr.... Dette er jo en 5 cm forvokst, lett handikappet versjon av Sportsteren,med en litt kjipere motor.......
Nå skal vi ikke dra dette for langt, gutter! :o :shit:
Harlex

Post by Harlex »

Messiah wrote:En Harley trenger absolutt ikke å se standard ut lengre nei.....her er det bare fantasi å ork som setter grenser!
En sportster får deg ikke til å se liten ut iallefall.... Jeg med mine 187, og 112 kg ser rimelig mye større ut på den enn på en softail feks;) :err:
Sånn sett så får bigtwingutta sitte der å se ut som små jenter der de kommer på bussene sine;)
En annen ting som bør nevnes i forbifarten er at uten sportstermodellen hadde erverdige Harley Davidson Motorcompany vært død og begravet for 50 år siden!
Ta en tur på dragrace å se hvilken modell HD som vinner der....ta en tur på svingete vei,en tur i bytrafikk.....nei du....har du en Sportster kan du gjerne le litt av de som kjører rundt med softailer, men spesielt av de som kjører dyna/ fxd/fxr.... Dette er jo en 5 cm forvokst, lett handikappet versjon av Sportsteren,med en litt kjipere motor....
Det er dessuten mer og mer bygging på Sportster modeller! Ikke bare i japan, men også her på berget!
Du har endel poeng men nå må ikkje dette bikke andre veien... Husk at de med Big twin har følelser også :D
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Sharpeye

Post by Sharpeye »

Forstår spørsmålet ditt. Men i mine øyne er Harley - Harley om det er sportster eller Big Twin. Det du nevner har i hvert fall aldri streifet meg i hvert fall. Jeg for min del kjøpte Street Bob-en fordi den har akkurat det "looket" jeg var ute etter . Før det, gikk jeg lenge å lurte på en Sportster en 883R, som jeg også syntes er tøff.

Ser det også slik at Sportster er en like god Harley som de andre bare en annen modell/fasong. Kos deg med Sportsteren og glem alle tanker om at det ikke er en fullverdig Harley - for det er den absolutt på alle måter selv om du havner i sportster geriljaen :D
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
shovel78

Post by shovel78 »

Er dere gærne? SPORTSTER?
Nei det er da for kjærringer og homser. som ikke eier peiling eller smak.
Kjøp dere heller en Barbie-harley som feks Virago eller en eller annen homse-chopper.
Skamelig med HD logo på en slik knallert, som egentlig er en Honda MB5.

Neida neida neida, det var en spøk :err: :err: :err:
Ha ha, klarte ikke la være. :lol:

Sportster er kjempe sykkel det, og hadde det ikke vært for at jeg fikk et knallgodt tilbud på Shovel`n, så hadde nok jeg også kjørt Sportster.
OG, Sportster kan bli megaRÅE.
Har sett bøttevis med skikkelig fine utgaver, som er glimrende bygget.

Jeg og kjærringa ønsker oss en sykkel til, og hvis vi får råd, så blir det Sportster.
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
Fatboy92

Post by Fatboy92 »

Sportster er da vel Harley så god som noen. Jeg vurderte det, men med kropp på to meter, så ble det i snaueste laget. Derfor falt valget på Fatboy. Dog har jeg allerede før lappen er i boks, begynt å sikle litt på Road King :)
Sharpeye

Post by Sharpeye »

Sharpeye wrote:Forstår spørsmålet ditt. Men i mine øyne er Harley - Harley om det er sportster eller Big Twin. Det du nevner har i hvert fall aldri streifet meg i hvert fall. Jeg for min del kjøpte Street Bob-en fordi den har akkurat det "looket" jeg var ute etter . Før det, gikk jeg lenge å lurte på en Sportster en 883R, som jeg også syntes er tøff.

Ser det også slik at Sportster er en like god Harley som de andre bare en annen modell/fasong. Kos deg med Sportsteren og glem alle tanker om at det ikke er en fullverdig Harley - for det er den absolutt på alle måter selv om du havner i sportster geriljaen :D
Vurderer faktisk en Fourty Eight som sykkel nummer 2 (eller egentlig 3). Men da kommer jeg til å modifisere den litt til Cafè.
imagesCAOE2E8B.jpg
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
Danishshovel

Post by Danishshovel »

Der er absolut intet i vejen med sykklen, eller de mennesker (gutter eller jenter) der kører dem.

Men det ser feil ut, hvis veldig store mennesker kører en liten sykkel, da kommer sykklen til at ligne en moped.
Shovel rules.
When in doubt, knock'em out!
BikerEva

Post by BikerEva »

Bare å la være å se på seg selv i speilglassvinduene når man kjører gjennom byen, det :)
Danishshovel

Post by Danishshovel »

Men vi kjører vel Harley for at blive set, og se på os sjølv i speilglassvinduer????
Shovel rules.
When in doubt, knock'em out!
Messiah

Post by Messiah »

Guffen wrote:
Messiah wrote:....... kan du gjerne le litt av de som kjører rundt med softailer, men spesielt av de som kjører dyna/ fxd/fxr.... Dette er jo en 5 cm forvokst, lett handikappet versjon av Sportsteren,med en litt kjipere motor.......
Nå skal vi ikke dra dette for langt, gutter! :o :shit:

Hehehehe......kjipt å sitte på andre sida av kritikk;)
Det var ment litt lett ironisk Guffen,men den tok du sikkert=)
Harlex: Folk som kjører Bigtwin har ikke følelser, de har Harley;)
Poenget mitt var vel å få frem at utn Sportsteren hadde vel HD markedet sett skralt ut!
Det er klart det finnes en grense for hva som ser litt snedig ut på en Sporting, og jeg ligger vel ca på grensa.....men æ e så rar læll.....at d neppe spille nå rolle;)
HD e HD mene no æ......men ser ikke noe grunn til å se ned på noe de har laget!
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Post Reply

Return to “Sportster”