Noen som har erfaringer med HD sine egne hjelmer, og kunne tenkt seg og dele de med meg?

Bjørnar
Jeg har to jakker fra HD, en FXRG skinnjakke som er brukt et par ganger og en illumination type goretex som er mest brukt. Godt fornøyd med begge to, selv om jeg ikke har så veldig lang erfaring med dem.Bompi wrote:Takk for tilbakemeldinger. Får vel bare teste og se hva som funker for meg. At mykplast slår sprekker blir vel evt en reklamasjonsak? Noen som har erfaringer med jakkene til HD? Er veldig usikker på om jeg skal ha en sånn eller om jeg skal ha en fra Lindstrands. Bukse blir nok en Jeans variant av Lindstrands.
DaddyCool wrote:HD har sikkert hundrevis av ulike jakke, noen bra andre ikke så bra. Hvilken jakke er du på jakt etter? Kjørejakke? Drikkejakke? Sprade på stranden jakke? Verkstedjakke? Det samme gjelder bukse. Kan vel egentlig bare tilføye (og stemme i med koret fra tidligere) at det finnes mange bra produkter på markedet som det ikke står HD på. Sykkelen min er HD, alt annet (klær, hjelm...osv) er ikke HD fordi jeg liker det bedre enn HD's egne produkter. Men essensen er at du må finne det du selv er komfortabel med.