Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf
Skikkelig stilig.Håper jeg får se den live en gang
takker!

Hun som eier den er nok å farter endel omkring, men holder til daglig til i Trøndelag.. reiser du til Bike Fest i Trondheim er det nok store sjanser du vil møte på deBent wrote:Håper jeg får se den live en gang

Det er vår, 20 grader i sola og alle skal ha ting ferdig i går..
Fikk et par bilder av tanken jeg pinstripet og la blad gull på, montert på sykkelen i Brunei og klar for veien i sydligere strøk..

BikerEva sin sykkel er på veien:

En custom soft tail er på veien med nytt sete..

Et sete til en custom V-Rod/Night Rod bygget av Roy/Beastcycles er på veien..

Denne tanken er et prosjekt jeg gjør sammen med Kristian Sabel og skal bli Racing Green flake med syrebehandlet bladgull og pinstriping, nok en sykkel merket med "47"

Kristian pusser ned nesten 5 mm med sparkel.. ingen skjønner hvorfor det er klint så mye på, men..

etter litt tid er det borte igjen og en bulk i tanken viser seg..

Så da er kristians far i gang med å legge tinn i bulken..

Og igjen er Kristian på med ny sparkel hvor mesteparten pusses ned..

Og så har Krisian lagt på grunning, så nå er den snat klar for grunnfarge og flake.. det er utrolig mye jobb med slike prosjekter når en skal gjøre det skikkelig og tar mye tid.. jeg går bare rundt å diller, røyker og tar bilder..

En tank jeg pinstripet til en Chopper i Trondheim for et par uker siden, men som jeg pinstripet om igjen da eieren ville ha vekk det motived som var lakkert på toppen fra før og heller ha pinstriping der også, så da lakket Kristian om hele tanken sort og jeg var frem med pinstriping penselen igjen

Og et bagger prosjekt vi holder på med..

Og så er det denne sykkelen som er bygget av Manyana som skal ha bladgull og pinstriping, pluss et nytt sete til et annet Harley bygg..

Nå må det snart være sommerferie

Fikk et par bilder av tanken jeg pinstripet og la blad gull på, montert på sykkelen i Brunei og klar for veien i sydligere strøk..

BikerEva sin sykkel er på veien:

En custom soft tail er på veien med nytt sete..

Et sete til en custom V-Rod/Night Rod bygget av Roy/Beastcycles er på veien..

Denne tanken er et prosjekt jeg gjør sammen med Kristian Sabel og skal bli Racing Green flake med syrebehandlet bladgull og pinstriping, nok en sykkel merket med "47"

Kristian pusser ned nesten 5 mm med sparkel.. ingen skjønner hvorfor det er klint så mye på, men..

etter litt tid er det borte igjen og en bulk i tanken viser seg..

Så da er kristians far i gang med å legge tinn i bulken..

Og igjen er Kristian på med ny sparkel hvor mesteparten pusses ned..

Og så har Krisian lagt på grunning, så nå er den snat klar for grunnfarge og flake.. det er utrolig mye jobb med slike prosjekter når en skal gjøre det skikkelig og tar mye tid.. jeg går bare rundt å diller, røyker og tar bilder..

En tank jeg pinstripet til en Chopper i Trondheim for et par uker siden, men som jeg pinstripet om igjen da eieren ville ha vekk det motived som var lakkert på toppen fra før og heller ha pinstriping der også, så da lakket Kristian om hele tanken sort og jeg var frem med pinstriping penselen igjen

Og et bagger prosjekt vi holder på med..

Og så er det denne sykkelen som er bygget av Manyana som skal ha bladgull og pinstriping, pluss et nytt sete til et annet Harley bygg..

Nå må det snart være sommerferie

Takk for sist,hyggelig å hilse på dere.
Jeg gleder meg til å se helheten når den sorte baggeren blir ferdig.
Jeg gleder meg til å se helheten når den sorte baggeren blir ferdig.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Jæv... stilige seter du lager... Det var vel gjerne hos deg jeg skulle bestilt meg et sete...
Nå har jeg no bestilt et solo skinnsete med tilhørende ptue fra statene... Er vanvittig spent på det/dem.... Det bør bli bra for de var ikke spesielt billig... 

883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Hyggelig du liker setene mine
men håper og tror du sikkert blir fornøyd med det setet du har bestilt også da
Bare jeg får i gang en av de to industri symaskinene jeg har skaffet meg, tenkte jeg å prøve meg på behagelige seter også
Litt Lettering og bladgull.. og pinstriping på toppen og bakskjerm i kveld

Litt Lettering og bladgull.. og pinstriping på toppen og bakskjerm i kveld

Og ferdig tank.. bakskjerm igjen før Manyana henter delene og setter i sammen siste rest på bobberen 

- QuasiDemon
Drittøff! =)
I don't have a problem with God, it's the fanclub I can't stand!