Tur i Vestfold søndag 17 april.
Tur i Vestfold søndag 17 april.
Noen som har lyst på tur imorgen 17/4. Fikk inntrykk av at det var stemning for det på torsdagen. Været skal også være godkjent.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Re: Tur i Vestfold søndag 17 april.
Ikke umulig det Oppmøte hvor og når??
Hvorfor sitte inne når alt håp er ute :-)
Helt åpent, men klokken rundt 11-12 burde være brukbar tid. Kanskje Verdens ende kunne være et mål med oppmøte i Sandefjord.Skinny wrote:Ikke umulig det Oppmøte hvor og når??
Får se an formen i morra, men ikke umuligQonrad wrote:Helt åpent, men klokken rundt 11-12 burde være brukbar tid. Kanskje Verdens ende kunne være et mål med oppmøte i Sandefjord.Skinny wrote:Ikke umulig det Oppmøte hvor og når??
Hvorfor sitte inne når alt håp er ute :-)
Det hørtes fristende ut. Regner med at jeg hiver meg med.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
YR og STORM er ikke helt enige om morgendagen:
YR:
De er jo steike toillat. Blir det sånn skal jeg på midnattstur. 16 grader kl 24 høres deilig ut, men 2 forbaska små varmegrader fram til midt på dagen!!!! Ja, ja... det gjenstår å se.
STORM:
Tror mer på denne selv om månen er feil. Det er jo fullmåne for pokker. Det veit vel jeg som er varulv.
YR:
De er jo steike toillat. Blir det sånn skal jeg på midnattstur. 16 grader kl 24 høres deilig ut, men 2 forbaska små varmegrader fram til midt på dagen!!!! Ja, ja... det gjenstår å se.
STORM:
Tror mer på denne selv om månen er feil. Det er jo fullmåne for pokker. Det veit vel jeg som er varulv.
Coldman
Du hadde muligheten til å være med til verdens ende i dag...Coldman wrote:Det hørtes fristende ut. Regner med at jeg hiver meg med.
Jeg er med og Erlend og dama er sikkert med, men ikke til verdens ende.
- Christer
Forslag..?Christer wrote:Du hadde muligheten til å være med til verdens ende i dag...Coldman wrote:Det hørtes fristende ut. Regner med at jeg hiver meg med.
Jeg er med og Erlend og dama er sikkert med, men ikke til verdens ende.
OK..da er vi på Sandefjord brygge rundt 12.