Kaffetreff i Sande
Re: Kaffetreff i Sande
Fredag den 13. mai finner oppkjøringen sted, og med mindre datoen og japsesykkelen jeg skal kjøre opp på, får mye å si for utfallet, så dukker jeg opp på første treff etter det 

Ja, Dozer'n likte seg ikke helt på hjemturen. Tok lang tid før den ville gå skikkelig på tomgang, og selv da spyttet og smalt den fælt. Men nå skal vi opp til Arne for service i begynnelsen av mai, og da blir det nye dyser i Dozer'n…Qonrad wrote:
Ps..Var vist andre som måtte ned å rote med choken under kjøring... :err:
Keep the rubber side down!
Vi krysser fingrene og gleder oss til å hilse på.Fatboy92 wrote:Fredag den 13. mai finner oppkjøringen sted, og med mindre datoen og japsesykkelen jeg skal kjøre opp på, får mye å si for utfallet, så dukker jeg opp på første treff etter det

Keep the rubber side down!
I like måteErlend wrote:Vi krysser fingrene og gleder oss til å hilse på.Fatboy92 wrote:Fredag den 13. mai finner oppkjøringen sted, og med mindre datoen og japsesykkelen jeg skal kjøre opp på, får mye å si for utfallet, så dukker jeg opp på første treff etter det

Veldig hyggelig folkens, med både kjente og nye fjes.Ingen hark eller host fra min v-blokk-går som ei kule med de nye faste ventilløfterne.Dessverre ble bare et av bildene mine bra, men det var da flere med kamera.
Vi sees igjen.
Vi sees igjen.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
fikk ikke med meg denne turen men satser på å bli med neste gang.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er
Der var gutta jo, men foresten når blir speila svarte Coldmantutte wrote:Veldig hyggelig folkens, med både kjente og nye fjes.Ingen hark eller host fra min v-blokk-går som ei kule med de nye faste ventilløfterne.Dessverre ble bare et av bildene mine bra, men det var da flere med kamera.
Vi sees igjen.

01 Fat Boy stage 1 SEST
Det der er ikke halvparten av oppmøtet engang.
Svarte speil, Toro... Ja, det er så mange ting, men det kommer nok etterhvert.
Svarte speil, Toro... Ja, det er så mange ting, men det kommer nok etterhvert.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper