Kaffetreff i Sande
- Lykketrollet
Re: Kaffetreff i Sande
Vi hiver oss i salen og kommer på kaffeslabberas :biker:
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Hvor i Oslo kjører dere i fra? Er det lov å henge seg på?Lykketrollet wrote:Vi hiver oss i salen og kommer på kaffeslabberas :biker:
- Lykketrollet
Vi reiser fra Esso Ullevål kl. 1800.HD-Per wrote:Hvor i Oslo kjører dere i fra? Er det lov å henge seg på?Lykketrollet wrote:Vi hiver oss i salen og kommer på kaffeslabberas :biker:
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
- Lykketrollet
Ja, da var årets første Forum-treff med sykler gjennomført for min del - hvis jeg ikke regner med møtet med Erlend på brygga i Tønsberg forrige lørdag da.
10 sykler var slett ingen dårlig start. Noen gamle venner og noen nye...
og bittelitt kaldt å kjøre hjem - eller hva sier du Coldman?
Så takk for laget folkens! Alltid hyggelig å "juge" litt :err:
:logo:

10 sykler var slett ingen dårlig start. Noen gamle venner og noen nye...

Så takk for laget folkens! Alltid hyggelig å "juge" litt :err:
:logo:
Hilsen fra Lykketrollet
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
det var hyggelig å treffe folket. 
småkjølig hjemover.... men har opplevd værre!
stor radar kontroll mellom Hvittingfoss og Svarstad... hadde en mistanke om at de sto der , så tok det veldig pent... slapp igjennom selv om jeg tøffa på rake rør.
så vi ses vel over en kopp en annen gang og.

småkjølig hjemover.... men har opplevd værre!
stor radar kontroll mellom Hvittingfoss og Svarstad... hadde en mistanke om at de sto der , så tok det veldig pent... slapp igjennom selv om jeg tøffa på rake rør.
så vi ses vel over en kopp en annen gang og.

Nå er det vel en god time siden jeg kom hjem, og er kald ennå. Fingrene verker også ...hehe 
Trivelig å treffe folket, skylder også noen en kaffe til neste gang

Trivelig å treffe folket, skylder også noen en kaffe til neste gang

Takk for laget,ja. Kaffen var god den.Og trivelige folk
. Så at flere av dere fylte tanken før dere reiste. Det var såpass kaldt at jeg tenkte det var smart og fylle i Drammen for og få en to minutter samtidig. Men neida.Prøvde Shell kortet og bank kortet.Ingenting virket.Så kommer en fyr bort til meg og sier at jeg må ta av meg hjelmen for og få lov og fylle
JEG BRUKTE JO MINE EGNE KORT
Takk for meg Shell. Kortet kommer i posten. Hjelmen ble på,og tanken ble full i Asker. :heh:

Takk for meg Shell. Kortet kommer i posten. Hjelmen ble på,og tanken ble full i Asker. :heh:
Hyggelig at så mange kunne ta turen, til tross for at temperaturen kanskje ikke var helt optimal for lengre sykkelturer. Har forøvrig ikke hørt noe fra Qonrad og Coldman etter at de feiga ut i Hanekleiva og gikk for E18 i stedet for å kjøre bakveiene nedover. Vi får håpe at de kom hjem uten alvorlige forfrysninger.
Keep the rubber side down!
Husker et oppslag i fjor ang. Shell og motorsykkelister som kom inn i butikken med hjelm på. Forstålig at betjeningen synes det kan være ubehagelig. Men å få korreksjon ved å stå ved pumpen og bruke sine egne kort blir for dumt.
En mail til Shells kundeservice er på sin plass.
All time high når det gjelder oppmøte i denne regionen. Oslo og Lørenskog var også reprensentert...Dette lover bra for sesongen.
Hmmmm... er man feig nå også fordi man har lyst til å strekke litt på beina...
E-18 viste seg å være et glimrende valg, siden motoren sleit litt med de lave turtallene i kulda. Sparte såpass mye tid, at vi fikk med oss slutten på treffet til den andre gjengen på Fokserød.
Varme i håndtakene er tingen...Første gang jeg har klart å bremse og clutche kontrollert de siste 10 km hjem under sånne forhold...
Ps..Var vist andre som måtte ned å rote med choken under kjøring... :err:
En mail til Shells kundeservice er på sin plass.
All time high når det gjelder oppmøte i denne regionen. Oslo og Lørenskog var også reprensentert...Dette lover bra for sesongen.
Hmmmm... er man feig nå også fordi man har lyst til å strekke litt på beina...

E-18 viste seg å være et glimrende valg, siden motoren sleit litt med de lave turtallene i kulda. Sparte såpass mye tid, at vi fikk med oss slutten på treffet til den andre gjengen på Fokserød.
Varme i håndtakene er tingen...Første gang jeg har klart å bremse og clutche kontrollert de siste 10 km hjem under sånne forhold...

Ps..Var vist andre som måtte ned å rote med choken under kjøring... :err:
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Trivelig møte, men pga temperaturen ble det litt kort. Vi dro vel klokka åtte.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper