Furulund-tråden
Re: Furulund-tråden
Neste "offisielle" kaffeslaberas er torsdag om en uke. Skulle vi se hvordan det ser ut på Flykaféen v/ avkjøringa til Tønsberg på E18 denne gangen, kanskje?
Keep the rubber side down!
Det stemmer at neste "offisielle" er neste torsdag (altså 14. april) ihht kalenderen på forumets hovedside.
Og det er altså slutt på Furulund. Deter er kaféen på Sandefjord Motor Hotel, Fokserød som gjelder.
Siden vi er så ivirige, har vi ikke bare møttes annenhver torsdag, men hver eneste torsdag. Tror nok en del kommer til å stikke oppom i morgen også.
Ellers er jeg gjerne med på å "utforske" Flykaféen og kroa på Sande. Synes kroa på Sande høres lovende ut mht beliggenhet. 40 minutter fra meg, kanskje.
Og det er altså slutt på Furulund. Deter er kaféen på Sandefjord Motor Hotel, Fokserød som gjelder.
Siden vi er så ivirige, har vi ikke bare møttes annenhver torsdag, men hver eneste torsdag. Tror nok en del kommer til å stikke oppom i morgen også.
Ellers er jeg gjerne med på å "utforske" Flykaféen og kroa på Sande. Synes kroa på Sande høres lovende ut mht beliggenhet. 40 minutter fra meg, kanskje.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Skal vi sjekke kroa på Sande i stedet da, kanskje? Neste torsdag (14/4) kl 19?
Ja, gjerne selv om jeg synes 1900 er litt sent på denne tiden av året.
Kan ikke du lage en egen tråd på dette, Erlend? Slik at drammensere og områdets øvrige urbefolkning ser det.
Kan ikke du lage en egen tråd på dette, Erlend? Slik at drammensere og områdets øvrige urbefolkning ser det.
Coldman
Done: http://hd-forum.no/viewtopic.php?f=18&t=2031" onclick="window.open(this.href);return false;