Hjelm som ikke dugger.
Re: Hjelm som ikke dugger.
Har også en Caberg justisimo gt, den dugger ikke stort. Vasker også visiret med zalo, da dugger det enda mindre. Zalo har jeg brukt på flere hjelmer, og det funker veldig bra.
Freedom is very expensive.....
`08 FXDF
`08 FXDF
Det du skriver om at zalo hjelper kan nok stemme, for da danner det seg en hinne som av en eller annen kjemisk grunn gjør at det ikke oppstår dugg. Samme gjelder faktisk spytt hvis en ikke har noe annet for hånden.Dude wrote:Har også en Caberg justisimo gt, den dugger ikke stort. Vasker også visiret med zalo, da dugger det enda mindre. Zalo har jeg brukt på flere hjelmer, og det funker veldig bra.
01 Fat Boy stage 1 SEST
Kan anbefale Shubert C3 m pinlockvisir. Er vel ikke selve hjelmen som er det geniale, men pinlock visiret.
Ser flere hjelmer levera med det
Ser flere hjelmer levera med det

Frem og tilbake er ikke like langt...
KJørte min første sesong i fjor tsommer å valgte å gå for hel hjelm
kjøpte en Caberg v 407 en billig helhjelem som har fungert ehlt utmerket for min del.
har ikke noe stort duggproblem, kun når jeg puster igjennom neas da blir det som oftest ett lite felt akkurat rundt nesa som dugger men ellers ikke noe problem.
kjøpte en Caberg v 407 en billig helhjelem som har fungert ehlt utmerket for min del.
har ikke noe stort duggproblem, kun når jeg puster igjennom neas da blir det som oftest ett lite felt akkurat rundt nesa som dugger men ellers ikke noe problem.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
100%er
Jeg bruker en god, gammeldags Tommyhjelm. Niks duggproblem. 8)
Spøk tilside: Har også en Airoh Warrior RS som jeg bruker i regnvær og på langtur. Kjøpte den primært på grunn av ventilasjonsegenskapene (og nedfellbar solskjerm). Aldri hatt nevneverdige duggproblemer med den.
Spøk tilside: Har også en Airoh Warrior RS som jeg bruker i regnvær og på langtur. Kjøpte den primært på grunn av ventilasjonsegenskapene (og nedfellbar solskjerm). Aldri hatt nevneverdige duggproblemer med den.
Keep the rubber side down!
Hadde duggproblemer helt til jeg kjøpte et slikt plast-inlegg med tape som du limer på innsiden. synes ikke når du kjører, og er 100% duggfritt. Byttes ut etter 2-3 sesonger.
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
FLHTCUSE
http://shop.stianmotorsport.com/cat/1713.aspx/10233250" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
FLHTCUSE
Takker for alle svar. Det er veldig greit å ha et slikt forum som dette. Som sagt før, noen kan litt om ditt og andre kan litt om datt og da kan man utveksle forskjellige erfaringer og til slutt så kan man det meste. :err: 

Det beste synes jeg er at det ikke er noen som er så usikker på seg selv at de må drite ut andre for å vokse selv. Det er bare gode spørsmål og kloke svar.mustang wrote:Takker for alle svar. Det er veldig greit å ha et slikt forum som dette. Som sagt før, noen kan litt om ditt og andre kan litt om datt og da kan man utveksle forskjellige erfaringer og til slutt så kan man det meste. :err:

Det finnes å få kjøpt antidugg-middel til å spraye på visiret! Funker både på hjelm og bilrute;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.