Noen som har erfaring med lakkering av platefelgene på V-rod'n ?
Forarbeid pris o.l. ?
Lakkering av platefelger ?
Lakkering av platefelger ?
VRSCA 2006 - V&H Powershots - PCIII - SE airfilter - topless - GR Custom 180 rear carbon fiber fender - Skull handlebars - 1" rear lowering kit - dragbar -
Re: Lakkering av platefelger ?
Regner med at det er alu-felger du har. Ville ha gått for pulverlakk. Hvis du bestemmer deg for det og felgene er hele og fine, holder det å avfette dem. Hvis de er lakkerte må de sandblåses først. Husk å fjern simringene ved hjullagerne da pulverlakk skal "bakes" i ovn ved ca. 220 gr.
Har akkurat fått pulverlakkert og sandblåst en baksving. Fikk vennepris kr 500,- Så et sted mellom der og kr 1000,- burde holde.
Har akkurat fått pulverlakkert og sandblåst en baksving. Fikk vennepris kr 500,- Så et sted mellom der og kr 1000,- burde holde.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
Og jeg fikk nettopp sandblåst og pulverlakkert begge felgene (alu eikefelg) og betalte 2 lapper....
Var det inkl. stripene rundt felgene..?BikerEva wrote:Og jeg fikk nettopp sandblåst og pulverlakkert begge felgene (alu eikefelg) og betalte 2 lapper....
Ok, er det ikke værre enn som så, blir det nok ei lakkering ja 

VRSCA 2006 - V&H Powershots - PCIII - SE airfilter - topless - GR Custom 180 rear carbon fiber fender - Skull handlebars - 1" rear lowering kit - dragbar -
Hva med å frese hull i de før lakkeringJoakim wrote:Ok, er det ikke værre enn som så, blir det nok ei lakkering ja

Michelin er bare et dekknavn
Ja, mye tøffe saker å få til der også, men .. $$$$$$$
Alt køster
http://www.cyclesolutions.net/html/Harl ... eels.shtml
Alt køster

http://www.cyclesolutions.net/html/Harl ... eels.shtml
Veldig
men hvis hovedmålet er å få hull i de, og du ikke skal ha det så avansert så trenger det ikke være så dyrt i norge heller. Tror det var 1500 jeg betalte for helt runde hull i mine... og det hjalp veldig mot sidevind

Michelin er bare et dekknavn
Jau!Qonrad wrote:Var det inkl. stripene rundt felgene..?BikerEva wrote:Og jeg fikk nettopp sandblåst og pulverlakkert begge felgene (alu eikefelg) og betalte 2 lapper....
Ahhh...De drar jo opp prisen litt.BikerEva wrote:Jau!Qonrad wrote:Var det inkl. stripene rundt felgene..?BikerEva wrote:Og jeg fikk nettopp sandblåst og pulverlakkert begge felgene (alu eikefelg) og betalte 2 lapper....