Jeg er bare nysjerrig på om det er interesse for en tur med geriljatroppen en dag til sommeren? Altså et rent sportstrer-treff/tur?
Jeg synes det kunne vært artig...
For min del måtte det nesten blitt på østlandet dersom man ikke skal sette av en hel helg.
Edit 15/5: Se mer detaljer nede på siden
På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni
Re: Sportstergerilljaen
Gøy. Ja takk, jeg er med hvis foreslått dato passer.
Re: På tur med Sportstergerilljaen til sommeren?
Jeg henger meg også på, hvis det passer den datoen!!
Sportster 1200/X1 1999
Hvorfor gå over på grønt, når du kan bli kjørt over på rødt!
Hvorfor gå over på grønt, når du kan bli kjørt over på rødt!
Regn med meg 

God idè!! Slenger meg på om det ikke skulle dukke opp noe helt uforsigbart den datoen dette skjer.
Bra!
Kanskje vi bør finne dato allerede nå, eller skal vi la det vente litt...? Jeg kunne godt tenke meg en dag i mai eller juni hvis været tillater det, og for min del er det enkleste en helgedag i like uker.
Kom gjerne med forslag, håper flest mulig kan og vil være med, og at det ikke kolliderer med noe annet viktig på den tiden.
Kanskje vi bør finne dato allerede nå, eller skal vi la det vente litt...? Jeg kunne godt tenke meg en dag i mai eller juni hvis været tillater det, og for min del er det enkleste en helgedag i like uker.
Kom gjerne med forslag, håper flest mulig kan og vil være med, og at det ikke kolliderer med noe annet viktig på den tiden.
/ Svima
Noen som vil være med på sportster-tur første søndag i Juni? :xr12:
Veivalg er litt avhengig av hvem som vil være med og hvor det er greiest å møtes før avreise. Men jeg tenkte at det går an å møtes hos LazyBoyz hvis det er oppmøte fra mange kanter.
:biker:
Veivalg er litt avhengig av hvem som vil være med og hvor det er greiest å møtes før avreise. Men jeg tenkte at det går an å møtes hos LazyBoyz hvis det er oppmøte fra mange kanter.
:biker:
/ Svima