Treffkalender
Treffkalender
Hadde vært fint med en egen treffkalender, hvor en både kan legge inn arrangement og finne oversikt over alt som skal skje i løpet av sesongen 

Walk the line
Re: Treffkalender
Kalenderen som er på portalen skal implenenteres med denne funksjonen, kommer så fort vi får orden på det. Det jobbes på spreng med alle funksjonene, tror ikke RoadKing har sovet på flere døgn, hehe.
Male masculine icon...athletic godlike clone
Syns dere gjør en kjempejobb
Viktig å huske på at forventningene/ønskene for dette forumet er tuftet på 4 års erfaring fra det forrige - så fortsett som dere har startet - det er kjempebra så langt og signalene dere kommer med tyder på at det jobbes med mye i kulissene

Viktig å huske på at forventningene/ønskene for dette forumet er tuftet på 4 års erfaring fra det forrige - så fortsett som dere har startet - det er kjempebra så langt og signalene dere kommer med tyder på at det jobbes med mye i kulissene

Walk the line
Kalenderen er testkjørt på en dummyportal, men det står mye igjen enda før den kommer.
Tror ikke jeg klarer dette før i neste uke en gang da det er mange filer som må kodes enda.
Tror jeg må lage en liste over ting som publikum kan se fremdriften på ting og tang?
Tror ikke jeg klarer dette før i neste uke en gang da det er mange filer som må kodes enda.
Tror jeg må lage en liste over ting som publikum kan se fremdriften på ting og tang?
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Tror ikke folk forventer at forumet skal være 100% fra get go, men at ting kommer på plass etter hvert. Du gjør en kanon jobb med implementeringen, jeg tror alt er i skjønneste orden 

Male masculine icon...athletic godlike clone
Kan ikke tro at noen forventer at dere skal ha alt oppe å gå på linje med det forrige forumet etter 4 dager - det var bygd opp over 4 år. Jeg lar meg imponere over jobben dere gjør 

Walk the line
Takk-takk! Begynte å føle et visst press her hehe
Hvis det er forslag om flere kategorier i kalenderen enn de som allerede er der må dere bare si fra.
Kategorier som er der nå:
Generelt
Turer
Treff
Kategorier som er der nå:
Generelt
Turer
Treff