Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Custom
276ccm

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

Noen av setene jeg fikk ferdig til forrige helg..

Meningen var at det skulle se litt gammelt og slitt ut, men ser kanskje mer ut som treverk, siden det er så blankt..
Image
Image

Litt latino inspirert.. med hestetenner.. :shit: kommer litt mer "grafikk" og preging etter hvert..
Image
Image

Her rakk jeg ikke å gjøre noe motiv, men relativt enkelt og skru opp og skifte ut læret, så man kan ha forskjellige motiv.. har et par idéer som sikkert kommer etter hvert..
Image
Image

Og så skal jeg begynne å legge gull på ett i dag.. så noen må bli testkanin etter hvert for å slite litt på det og se om teorien holder mål.. :-)
Svima

Post by Svima »

Jeg synes det siste setet var kult jeg! Delikat og enkelt, kjempestilig med den klare kantingen :)
/ Svima
Messiah

Post by Messiah »

Som meg det.. bruker den på "kortere" turer eller når jeg skal prøve å tøffe meg eller få et snev av bike look.. :-), men jeg har en misstanke om at jeg ikke er udødelig.. uansett, hvor fant du den til 750? Ink shipping altså? Kunne vært kjekt å vite for jeg vurderer å bestille et par og leke litt med.. :-)[/quote]

Messiah::

http://www.biltwellinc.com/helmets.php" onclick="window.open(this.href);return false;

den som heter gen2 solid, koster 77 dollars;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
HDosa

Post by HDosa »

Lekre saker dette. Det siste setet har jo et snev av maritim stil over seg, så et anker hadde jo vært passende der, hehe. Hva bruker du som finish for å få det så blankt?
276ccm

Post by 276ccm »

Takk! :-) Nja, vet ikke helt om det blir noe anker det gitt.. Hehe. Bruker en slags voks polish.. den hindrer samtidig farge å smitte av.. og MYE polering, slik man gjorde i militæret på skoene sine :-) grøss...
276ccm

Post by 276ccm »

Ferdig med et nytt sete til en sykkel Knut har bygget, utstilt på Oslo Motor Show :-)
Image
Lykketrollet

Post by Lykketrollet »

For en som ikke innehar et eneste kreativt gen, er det skikkelig moro å se hva du får til.

Keep up the good work! ;)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
276ccm

Post by 276ccm »

Takk! :-) Lakkerte siste finish på sykkelen ute på standen i går.. litt i sitste liten.. :-)
Image
Blondie

Post by Blondie »

Liker dybden fargesjatteringene gir - varm og fin glød. Flott motiv - assosierer til tattoveringer. Nice!
Walk the line
276ccm

Post by 276ccm »

Takk! Motivet på tanken kommer kanskje som en tattoo også.. :-) Synes sykkelen bla knalltøff..
Image
Image
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”