Takk som byr, men er ikke forbi deg før etter 21. Beggynner på jobb kl.22.15. Så vi får ta det en annen gang.Lariat wrote:Ja om du ikke kommer innom meg har pulverkaffe til deg før du reiser til jobben eg må hente poden fra konfirmasjonsgreier kl 2100 men er hjemmer fra 1900-2100 lol faen meg ikke bare bare å ikke være ungkar nei lol men velkommen skal du være om du liker frile pulver
Roalds-tråden
Re: Roalds-tråden
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
Kva med sundag? Eg skal inn til Bergen og stå til mondags morning.
Eg parkerar som regel med Essoen i Åsane når eg er i området så om nokon er kaffityste så er det berre å gje eit pip. Hade vært kjekt å treffe folk frå forumet
Eg parkerar som regel med Essoen i Åsane når eg er i området så om nokon er kaffityste så er det berre å gje eit pip. Hade vært kjekt å treffe folk frå forumet

Harleys don't leak oil, they mark their territory
Er meldt et skikkelig grisevær på søndag, så det blir ikke på sykkel i alle tilfeller. Men tar gjerne turen med bil.RoadKing wrote:Kva med sundag? Eg skal inn til Bergen og stå til mondags morning.

Når er du i området?
Noen andre som har anledning til å ta en kaffekopp eller to på Roalds i morgen?
Ride safe, live free.
Er ikkje sikker på når eg er der. Vil tru mellom 21:00-22:30 avhengig av trafikk og ferje.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Nå er det fryktelig lenge siden vi har hatt kaffetreff på Roald, så kanskje det er på tide å komme sammen og lyge litt igjen?
Hva med torsdag 4 november kl. 18? Eller kom med forslag, må jo ikke være en torsdag heller.
Hva med torsdag 4 november kl. 18? Eller kom med forslag, må jo ikke være en torsdag heller.
Ride safe, live free.
Ingen som vil drikke kaffe og lyge litt?
Ride safe, live free.
Må bare finne ut om jeg jobber kveld eller morgen den dagen ... men er klar jeg dersom jeg jobber morningen!
TerjeR
TerjeR
Lyging og kaffe på Roalds er ALLTID kjekt... Jeg må gjøre noen avklaringer for å se om torsdagen passer.... Og tenk hvis det mot all formodning hadde blitt kjørevær..... 

883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Vel eg lover på tro og ære at eg skal komme om eg da ikke er død da sender eg en annen i mitt sted siden eg ikke har vert så flink i år med å møte opp 

GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Slapp helt av, lariat, det er det ingen andre som har vært heller.Lariat wrote:Vel eg lover på tro og ære at eg skal komme om eg da ikke er død da sender eg en annen i mitt sted siden eg ikke har vert så flink i år med å møte opp
Ride safe, live free.