Nei, får bare avvente til sommeren. Går for screaming eagle og blir sikkert fornøyd likevel. Er tross alt mer enn eksosanlegg MC handler om

Det er en tydelig forskjell, 883 har en mye skarpere lyd enn en 1200.baremei wrote:Min brummer, ja. Buldrende bassrøst.Er det noen forskjell på anlegget påmontert en 883 gjort om til 1200, og en original 1200? Sku'kke tru det? Men som sagt: har virkelig ikke peiling.
Er vel slik alle gjør vil jeg tro :err:Harlex wrote: Så nå er det på med originale potter før visning og strake veien hjem og på med short shotsene da?
Fikk du kjøre hjem etter å ha bli stoppet?
Takk for tipset, det er notertColdman wrote:Freeman, du må dra til forhandleren og få en bekreftelse på delenummer for originalpottene før du drar til Biltilsynet.
Jeg fikk også med en kopi (bilde) fra deleboka samt at de skrev sykkelens regnr og VIN i bekreftelsen. Da hørte ikke Biltilsynet på pottene mine engang. De bare sjekka at nummeret stemte med det i bekreftelsen.
Som du sikkert vet er det ikke bare lyden som er problemet, men også CO-utslippet. Originalpottene har katalysator.
Fikk kjøre hjem så det var ikke noe problem. Kan vel trygt si at det er svært lite demping i pottene mine. Står på lappen at jeg kan kjøre til nærmeste verksted. Bruksforbud før rep.Sharpeye wrote: Fikk du kjøre hjem etter å ha bli stoppet?
Vurderer en tur til vestlandet til sommeren, men har påmontert Big Shots. Har ikke lyst til å montere på originale før turen men vil også unngå og måtte trille sykkelen fra Geiranger.