Sportstergerilljaen

BikerEva

Re: Sportstergerilljaen

Post by BikerEva »

Selv om den ikke ble kjørt ifjor, kan det kanskje være lurt allikevel? Uten at JEG er noen ekspert, eller oljeselger. Men det sies jo en gang i året, eller 7500-8000 km, det som kommer først.
gulmix

Post by gulmix »

Min!!! :D
94_-1358375648.jpg
Messiah

Post by Messiah »

Knallfin Sporting=) Stilig solosete.....hvilket merke??......fikk litt lyst på noe lignende=)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
hvar

Post by hvar »

Her er et bilde av jernhesten min :)
Image

EDIT: Var visst litt for stort... Se hele bildet her.
Lariat

Post by Lariat »

Jernhøna mi :) har ikke fott rota meg til noen bilder i år men det eneste forandringene er vel annet fremflyttersett .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
276ccm

Post by 276ccm »

Lariat wrote:Jernhøna mi :) har ikke fott rota meg til noen bilder i år men det eneste forandringene er vel annet fremflyttersett .
Hvordan holder læret og pregingen på midtkonsollen?
gulmix

Post by gulmix »

Messiah wrote:Knallfin Sporting=) Stilig solosete.....hvilket merke??......fikk litt lyst på noe lignende=)
Det er ei Corbin sete.Sturgis 60 står det på den :)
Lariat

Post by Lariat »

276ccm wrote:
Lariat wrote:Jernhøna mi :) har ikke fott rota meg til noen bilder i år men det eneste forandringene er vel annet fremflyttersett .
Hvordan holder læret og pregingen på midtkonsollen?
Det holder seg meget bra det mørkner og det blir penere om du spør meg , og mange som spør om hvem som har laget det så du for mye reklame på torget i bergen :) skal få noe lær fett av en kjenning som er lærmaker du har foresten snakket med han i høyanger .
tror kansje om du har tid i vinter om du skal få lage en veske og en verktøyveske i samme farge med lit preging med norønsk motiv detaljer blir avslørt ved bestilling lol må jo være spesielt og orginalt og eneprodusert :) ser ut til at eg beholder jernhøna men da må det bli lengre gaffler på den til vinteren helst 8 tommer over :) og kansje en stivramme med fjærings sete jøss da blir det sete også da gitt med norønsk motiv lol ble lit innspirert av bygget som stod i høyanger med jernhøne motor i men i mer gammel stil .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
276ccm

Post by 276ccm »

Det er godt det holder seg bra! :-) Og ja, det blir mørkere i sola og etter at folk klasser på det med litt fettete fingre hehe, men som du sier, det blir bare penere med slikt lær jo mer det blir brukt! Ja, har snakket med han lærmakeren i Høyanger du snakker om.. Det er bare å si ifra, skal nok få tid til det i vinter om du vil :-) Morsomt å se hvordan sykler forandrer seg fra vinter til vinter..
kkanst

Post by kkanst »

Rod'en min; Sportster 883 - 2006. Gått 5.600 km. 1 Eier.
Kjells_HD_Sportster_12.09.2010_03.jpg
2001 1550 Deuce.
Post Reply

Return to “Sportster”