brukte disse i 11.5"
http://www.progressivesuspension.com/hd ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Har forresten baklys, skiltholder sete og styre du ser på bildet til salgs
Hjelp til å velge sporster modell
Re: Hjelp til å velge sporster modell
Her har dere flere bilder av sykkelen.. 

Stolt eier av en 2010 Nightster ;) Tøffeste sykkelen i gata!!
Jeg har litt mer krom enn du ville satt pris på, men siden sittekomfort er tema: Med et knippe forskjellige seter, blant annet et for stas og en sofa for langtur som byttes vha en liten skrue kan man jo velge etter behov (de fleste HD-er kan man vel det på? Eller?)
Hvis det er Sportster du vill ha, så må jo Forty-Eight være ett bra utgangspunkt. Tøffeste sportsteren som er lagd synes jeg.
Når det gjelder kjørestilling for ikke å bli så sliten på langtur er jo det en smakssak. Personlig kjører jeg en FXST med dragbar som har litt pullback og framflyttersett. Kjører milevis uten å bli sliten. Bare kos på tur :err:

Når det gjelder kjørestilling for ikke å bli så sliten på langtur er jo det en smakssak. Personlig kjører jeg en FXST med dragbar som har litt pullback og framflyttersett. Kjører milevis uten å bli sliten. Bare kos på tur :err:
AngelowDoom wrote:Ja fy flate, den var rå!!!
Det gjer seg virkelig med fett framdekk, nokon som veit kva det kan koste å bygge om ein 883 iron til fett framdekk? Må vel bytte ut trippeltredet.
Har foresten meget stor sansen for arbeidet til Zero engineering også, rå sykler!
Sportsteren fra Rough Crafts er senket foran med kortere gaffelbein,bedre klaring på orginal.....så det eneste du trenger å gjøre for å få på sånnt dekk foran er å fjerne framskjermen!........blir stælt vilt å hemningsløst fra den i vinter gitt;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
FreeMan wrote:Denne synes jeg er rå.
Harley Sportster custom
http://www.bikeexif.com/harley-sportster-custom-6" onclick="window.open(this.href);return false;
Er det noen som vet om dekksjapper som selger dekk noe tilsvarende med de i linken over?
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm