Hjelp til å velge sporster modell

Retroboy

Re: Hjelp til å velge sporster modell

Post by Retroboy »

brukte disse i 11.5"

http://www.progressivesuspension.com/hd ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Har forresten baklys, skiltholder sete og styre du ser på bildet til salgs
tattoogl

Post by tattoogl »

Her har dere flere bilder av sykkelen.. 8-)
Bilde 1.jpg
Bilde 2.jpg
Bilde 4.jpg
Bilde 3.jpg
Stolt eier av en 2010 Nightster ;) Tøffeste sykkelen i gata!!
baremei

Post by baremei »

Jeg har litt mer krom enn du ville satt pris på, men siden sittekomfort er tema: Med et knippe forskjellige seter, blant annet et for stas og en sofa for langtur som byttes vha en liten skrue kan man jo velge etter behov (de fleste HD-er kan man vel det på? Eller?)
51_1213783045.jpg
51_634384350.jpg
51_1286200013.jpg
kestrom

Post by kestrom »

Hvis det er Sportster du vill ha, så må jo Forty-Eight være ett bra utgangspunkt. Tøffeste sportsteren som er lagd synes jeg. 8-)
Når det gjelder kjørestilling for ikke å bli så sliten på langtur er jo det en smakssak. Personlig kjører jeg en FXST med dragbar som har litt pullback og framflyttersett. Kjører milevis uten å bli sliten. Bare kos på tur :err:
Messiah

Post by Messiah »

AngelowDoom wrote:Ja fy flate, den var rå!!!

Det gjer seg virkelig med fett framdekk, nokon som veit kva det kan koste å bygge om ein 883 iron til fett framdekk? Må vel bytte ut trippeltredet. ;)

Har foresten meget stor sansen for arbeidet til Zero engineering også, rå sykler!

Sportsteren fra Rough Crafts er senket foran med kortere gaffelbein,bedre klaring på orginal.....så det eneste du trenger å gjøre for å få på sånnt dekk foran er å fjerne framskjermen!........blir stælt vilt å hemningsløst fra den i vinter gitt;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Messiah

Post by Messiah »

FreeMan wrote:Denne synes jeg er rå.

Harley Sportster custom
http://www.bikeexif.com/harley-sportster-custom-6" onclick="window.open(this.href);return false;

Er det noen som vet om dekksjapper som selger dekk noe tilsvarende med de i linken over?
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Post Reply

Return to “Sportster”