Sportstergerilljaen
Re: Sportstergerilljaen
Selv om den ikke ble kjørt ifjor, kan det kanskje være lurt allikevel? Uten at JEG er noen ekspert, eller oljeselger. Men det sies jo en gang i året, eller 7500-8000 km, det som kommer først.
Knallfin Sporting=) Stilig solosete.....hvilket merke??......fikk litt lyst på noe lignende=)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Jernhøna mi
har ikke fott rota meg til noen bilder i år men det eneste forandringene er vel annet fremflyttersett .

GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Hvordan holder læret og pregingen på midtkonsollen?Lariat wrote:Jernhøna mihar ikke fott rota meg til noen bilder i år men det eneste forandringene er vel annet fremflyttersett .
Det er ei Corbin sete.Sturgis 60 står det på denMessiah wrote:Knallfin Sporting=) Stilig solosete.....hvilket merke??......fikk litt lyst på noe lignende=)

Det holder seg meget bra det mørkner og det blir penere om du spør meg , og mange som spør om hvem som har laget det så du for mye reklame på torget i bergen276ccm wrote:Hvordan holder læret og pregingen på midtkonsollen?Lariat wrote:Jernhøna mihar ikke fott rota meg til noen bilder i år men det eneste forandringene er vel annet fremflyttersett .

tror kansje om du har tid i vinter om du skal få lage en veske og en verktøyveske i samme farge med lit preging med norønsk motiv detaljer blir avslørt ved bestilling lol må jo være spesielt og orginalt og eneprodusert

GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
Det er godt det holder seg bra!
Og ja, det blir mørkere i sola og etter at folk klasser på det med litt fettete fingre hehe, men som du sier, det blir bare penere med slikt lær jo mer det blir brukt! Ja, har snakket med han lærmakeren i Høyanger du snakker om.. Det er bare å si ifra, skal nok få tid til det i vinter om du vil
Morsomt å se hvordan sykler forandrer seg fra vinter til vinter..