Conan Swapmeet 2014

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by Jan-Ivar »

Skulle nok gjerne kjørt sykkel, men tviler på at jeg er ferdig. har litt igjen, men uansett blri det tur til Conan.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by Qonrad »

Vi tar oss en tur i år også.
Sykkeltur blir vanskelig da den er i molekyler i år også....;-)
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by tutte »

Da sees vi, kanskje jeg må bruke 4 hjul :o , må få satt inn ny regulator..
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
mustang
Forumsponsor 2015
Forumsponsor 2015
Posts: 830
Joined: 03 Apr 2010, 14:07

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by mustang »

Hvordan var det på Swapmeet? Jeg hadde lessa alt inn i bilen og så skar det seg i siste liten :evil: :evil: . Håper da at det blir et i Sandefjord i år og så jeg kan få solgt unna det jeg ikke trenger og andre kan dra nytte av det. :D :D
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by tutte »

Fikk ikke tak i sal..
Var en god del folk der, og fikk pratet med endel kjentfolk som jeg ikke hadde sett på en stund.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by Nostalgia »

Var veldig hvor folk kom i bølger :) Første timen var det ikke store oppmøtet, men plutselig løsnet det og vi fikk solgt unna en god del. Og like fort som det løsnet, stilnet det igjen og rundt halv to var det ikke mye grunn til å bli stående der lenger :)
Men det var uansett en suksess, fikk betraktelig mer plass i garasjen og møtt gamle og ny kjente :)
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by Jan-Ivar »

Nostalgia wrote:Var veldig hvor folk kom i bølger :) Første timen var det ikke store oppmøtet, men plutselig løsnet det og vi fikk solgt unna en god del. Og like fort som det løsnet, stilnet det igjen og rundt halv to var det ikke mye grunn til å bli stående der lenger :)
Men det var uansett en suksess, fikk betraktelig mer plass i garasjen og møtt gamle og ny kjente :)

Godt å bli kvitt noe så man får plass til mer. dessuten er kanskje lommeboka tjukkere også.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Conan Swapmeet 2014

Post by Nostalgia »

Jan-Ivar wrote:
Nostalgia wrote:Var veldig hvor folk kom i bølger :) Første timen var det ikke store oppmøtet, men plutselig løsnet det og vi fikk solgt unna en god del. Og like fort som det løsnet, stilnet det igjen og rundt halv to var det ikke mye grunn til å bli stående der lenger :)
Men det var uansett en suksess, fikk betraktelig mer plass i garasjen og møtt gamle og ny kjente :)

Godt å bli kvitt noe så man får plass til mer. dessuten er kanskje lommeboka tjukkere også.
Det er bare et forbigående problem ;) Fikk slanket lommeboka betraktelig og fylt opp garasjen igjen via Deathtrap's nettshop en halvtime etter hjemkomst^^
Man lærer aldri vettu :p
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Post Reply

Return to “MC-treff”