Har 3 jakker og et par boots tilsalgs, grunnet at det ser ikke ut til at min kropp har tenkt å gå ned i størrelse slik at disse passer meg.
Cafe Racer sort skinn jakke.
Produsert i 2004, skikkelig god kvalitet, veldig lite brukt, pent behandlet, som ny,størrelse 60 er den merket, vil si at den er i størrelse Large, da den blir litt trang til meg som bruker XL, innebygd skulder og albue beskytter, som kan taes ut. Glidelås til å hekte sammen med bukse i nedkant bak.
Pris 1000,-kr
Bullson, sort og rød MC jakke størrelse Large.
Også denne er veldig lite brukt og pent behandlet, med diverse skulder og albue beskytter, vil påstå at jakken er nesten som ny. God og varm jakke vanntett.
Pris 1000,-kr
Sort skinnjakke Fieldsheer størrelse Medium.
Denne jakken er velbrukt, men ikke oppbrukt.
Har en revne inni foret der du stikker inn armen i armen. Men ellers er den helt grei og innkjørt. Syns det er for galt å kaste en meget fin skinnjakke kjøpt på 80 tallet, brukt i ca 8 år og har vært med utfor veien 1 gang. Selve stilen på jakken er veldig lik Cafe Racer jakken. Jakken har polstringer som er sydd inn.
Pris 250,-kr
Harley Aztec Boots
Type : Mens, størrelse 11, sort, Aztec short western, med vglidelås i siden.
Bootsen er helt ny og ubrukt. Vil si at disse er i størrelse 43. De ble iallefall for trang til meg (kun prøvd, ikke brukt) og jeg bruker vel 44. Skulle de bli for romslig, så kan du bruke såler i bootsen. Veldig tøffe western style boots.
Pris 1000,-kr
Kun forskuddsbetaling ved sending eller kan hentes i Kristiansund N etter avtale.
Knut
Har litt problemer med bildene, flere kommer
Jakker og boots
Re: Jakker og boots
Her kommer flere bilder.
Ser bare ut som at det går med 5 bilder i gangen.
Bootsen er solgt