Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010
Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010
Noen har tenkt seg avgårde til Notodden i år?
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
Re: Bluesfestivalen på Notodden 6-8 august 2010
Jepp. Jeg spiller med Just Another Blues Band nede på bluescampen lørdag.
Keep the rubber side down!
Skal GARANTERT! Blir nok liggende på campen rett før broen (der med stranden og kiosken) tenker jeg... Kort vei til sentrum og alle fasiliteter. Skjønner at endel forumfolk har som tradisjon å ligge på flyplasscampen... Er det noen som kan forklare meg hvorfor? Hvorfor ikke komme lenger innover slik at man er midt i smørøyet i forhold til en dukkert, en tur opp i sentrum, en kaffe, en hamburger og kort vei tilbake fra hardfylla på konsert... ? Går jo an å "rotte seg sammen" der også
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
- Gravene MC
Kan jo prøve på det etter gammelt... Har ikke vært der siden 03, men jeg gidder heller ikke å campe helt borte på flyplassen, blir nok industriparken denne gangen oxo
Sitat, Albert Einstein: Hvis du ikke kan forklare en sak på en enkel måte, kan du ikke nok om saken!
Som sagt kan campen rett før sistebroen over til sentrum anbefales. På nedsiden av veien.. Et eget område er visst til "bikere." :hd: Kort vei til der det skjer, og for 2 år siden ble det etablert en fast kiosk der samt en svært ok badestrand. Der har det blitt observert både halvnakne og nakne damer hvert år siden hvis det kunne være interessant? :hyper:Gravene MC wrote:Kan jo prøve på det etter gammelt... Har ikke vært der siden 03, men jeg gidder heller ikke å campe helt borte på flyplassen, blir nok industriparken denne gangen oxo
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Det er tradisjonen som river i kroppen i forhold til flyplasscampen. Har campet der i alle år jeg har vært på bluesfestivalen og har trivdes veldig godt der. God plass, bademuligheter er det (en fin spasertur for å finne kroppen igjen), kiosk, dusj og toalett finnes det også der. Det går matebusser kontinuerlig fram og tilbake til Notodden sentrum og bussturene inn til sentrum er alltid en STOR opplevelse med høy steming (har fått mange "rare tilbud" der).Harlex wrote:Skal GARANTERT! Blir nok liggende på campen rett før broen (der med stranden og kiosken) tenker jeg... Kort vei til sentrum og alle fasiliteter. Skjønner at endel forumfolk har som tradisjon å ligge på flyplasscampen... Er det noen som kan forklare meg hvorfor? Hvorfor ikke komme lenger innover slik at man er midt i smørøyet i forhold til en dukkert, en tur opp i sentrum, en kaffe, en hamburger og kort vei tilbake fra hardfylla på konsert... ? Går jo an å "rotte seg sammen" der også
... og sist med ikke minst - for en som har kommet til litt sjels år og alder :iii: har også muligheten til å finne roen mellom f eks kl 06 og 09....
Blir nok flyplasscampen for min del i år også!!
"Ride Safe"
.... skal det liksom plutselig være en unnskyldning også nå da?Blondie wrote:Er i Hellas da
"Ride Safe"
Forstår godt "tradisjonsargumentet." Har lagt på samme stedet siden jeg begynte å reise til Notodden på slutten av 90-tallet...HDag wrote:Det er tradisjonen som river i kroppen i forhold til flyplasscampen. Har campet der i alle år jeg har vært på bluesfestivalen og har trivdes veldig godt der. God plass, bademuligheter er det (en fin spasertur for å finne kroppen igjen), kiosk, dusj og toalett finnes det også der. Det går matebusser kontinuerlig fram og tilbake til Notodden sentrum og bussturene inn til sentrum er alltid en STOR opplevelse med høy steming (har fått mange "rare tilbud" der).Harlex wrote:Skal GARANTERT! Blir nok liggende på campen rett før broen (der med stranden og kiosken) tenker jeg... Kort vei til sentrum og alle fasiliteter. Skjønner at endel forumfolk har som tradisjon å ligge på flyplasscampen... Er det noen som kan forklare meg hvorfor? Hvorfor ikke komme lenger innover slik at man er midt i smørøyet i forhold til en dukkert, en tur opp i sentrum, en kaffe, en hamburger og kort vei tilbake fra hardfylla på konsert... ? Går jo an å "rotte seg sammen" der også
... og sist med ikke minst - for en som har kommet til litt sjels år og alder :iii: har også muligheten til å finne roen mellom f eks kl 06 og 09....
Blir nok flyplasscampen for min del i år også!!
Er litt småredusert i beina så jeg er avhenging av ikke har de helt lange spaserturene men det er fantastisk hva man får til etter å ha drukket litt/mye "medisin" Dere blir vel en gjeng der ute i år også da så hvis tilstanden tilsier det så tar jeg meg en tur ut....
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS